Onko Herttoniemen kirjastossa luistimia (aikuisten kokona) lainattavana?

Kysytty

Onko Herttoniemen kirjastossa luistimia (aikuisten kokona) lainattavana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Herttoniemen kirjasto lainaa luistimia. Tyttöjen luistimien suurimmat koot ovat 36 ja 40, poikien luistimien 37,5 ja 38. Herttoniemestä voi lainata myös aikuisten retkiluistimia. Luistintiedot löytyvät Helmet-hausta kirjoittamalla Vapaa sanahaku -ruutuun luistimet esine. Esine-sanalla luistimet erottuvat esim. luistimia käsittelevistä kirjoista:

www.helmet.fi