Haluaisin kysyä, onko Hesan kirjastossa käytössä automaattinen lainaus ja palautus. Jos on kuinka kauan? Asun Bernisssä Sveitsissä. Tein aikoinani Tampereella…

Kysytty

Haluaisin kysyä, onko Hesan kirjastossa käytössä automaattinen lainaus ja palautus. Jos on kuinka kauan? Asun Bernisssä Sveitsissä. Tein aikoinani Tampereella kirjastotutkinnon ja olen osapäivätyössä Kornhausbibliothek:issa Bernissä. Tämä kiinnostaa minua koska tänne Berniin aiotaan ottaa käyttöön automaattinen lainaus ja palautus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kotisivuliia on toimintakertomus, missä kerrotaan lisää myös automatiosta:
http://www.lib.hel.fi/File/393adf1f-108f-4142-bf3a-0b0525406036/toimint…