Olisin halunut tiedustella olisiko mahdollista vuokrata jotain pienta kokoushuonetta yksityiskayttoon Kouvolasta 19.3 ja mika olisi hinta ja sisaltyyko wifi…

Kysytty

Olisin halunut tiedustella olisiko mahdollista vuokrata jotain pienta kokoushuonetta yksityiskayttoon Kouvolasta 19.3 ja mika olisi hinta ja sisaltyyko wifi etc.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkirjasto on kiinni sunnuntaisin, joten ryhmätyötilaa ei ole mahdollista käyttää silloin. Omatoimikirjastoissa ei taas ole kokoushuoneita asiakaskäyttöön. Ihan googlaamalla löytyy joitakin maksullisia kokoustiloja Kouvolasta. Ehkä niistä löytyisi teille sopiva.