Miksi pähkinärinteen kirjastoon ei eilen päässyt vaikka kello oli vasta 17.50?

Kysytty

moi. Miksi pähkinärinteen kirjastoon ei eilen päässyt vaikka kello oli vasta 17.50?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pähkinärinteen kirjaston itsepalvelukäytössä on tällä hetkellä teknisiä ongelmia, joten se ei ole valitettavasti käytössä toistaiseksi. Omatoimikirjasto yritetään saada käyttöön taas mahdollisimman pian. Toistaiseksi kirjasto on auki ma 9-16, ti ja ke 14-20, to ja pe 9-16.