Otsikko
Miksi yrittäessäni varata kirjaa Helmet.fi-sivulla varaus ei onnistu loppuun asti?

Kysytty

Miksi yrittäessäni varata kirjaa Helmet.fi-sivulla varaus ei onnistu loppuun asti. Samoin katsoessani omat lainat tai varaukset - tietoja pyörii päivitys minuuttitolkulla, eikä valmista tule. Onko vika minun puhelimessani vai järjestelmässä?

Vastaus

Vastattu

Helmet.fi:ssä on joillakin asiakkailla  ollut ongelmia varausten ja lainojen tarkastelussa 13.12. tehtdyn tietokantapäivityksen jälkeen.

Jos et pääse tarkastelemaan omia tietojasi tai tekemään varauksia, tyhjennä selaimen välimuisti ja käynnistä selain uudelleen. Voit myös kokeilla toista selainta tai käyttää perinteistä hakua osoitteessa luettelo.helmet.fi

Pahoittelut häiriöstä aiheutuvasta haitasta.

https://www.helmet.fi/fi-FI