Otsikko
Miksi kirjavarausta ei voi aina halutessaan lukita? Toisinaan lukitusta yrittäessä tulee ilmoutus 'Varausta ei voi lukita'.

Kysytty

Hei, Miksi kirjavarausta ei voi aina halutessaan lukita? Toisinaan lukitusta yrittäessä tulee ilmoutus 'Varausta ei voi lukita'.

Vastaus

Vastattu

Varausta ei voi lukita, jos kyseistä teosta on jossakin kirjastossa hyllyssä tai jos varaus on jo matkalla noutokirjastoon. Myöskään odottavaa varausta ei voi lukita.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lukitse_var…