Miksi Deraniyagala Sonalin kirjaa The Wave ei voi varata?

Kysytty

Hei,
Miksi Deraniyagala Sonalin kirjaa The Wave ei voi varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keravan kirjastossa kirjaa ei ainakaan vielä ole lainkaan. Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa kirjaa on tosiaan vain Kirjasto 10:n Special pokkari -hyllyssä. Näitä kirjoja ei voi varata. Kirjaa on tilattu varattava kappale ainakin Kallion kirjastoon, joten pikapuoliin löytyy myös varattava kappale:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2157348__SDeraniyagala__Or…