Mikä on Suomenlinna II -matkustajalautan keskimääräinen polttoaineenkulutus?

Kysytty

Hei, mikä on Suomenlinna II -matkustajalautan keskimääräinen polttoaineenkulutus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenlinna II:n konepäällikön mukaan vuoden 2011 keskikulutus oli 74,9 litraa tunnissa. Vaihtelu polttoaineen kulutuksessa on suuri ja kulutus riippuu päällikön ajotyylistä. Kesällä kulutus voi olla 50 litraa tunnissa ja talvella jopa 150 litraa tunnissa.

Lähde:
Suomenlinnan Liikenne Oy