Miksi suomenlinnalaiset eivät joudu maksamaan polkupyörän kuljettamisesta lautalla vaikka muut kaupunkilaiset joutuvat (vaikka suomenlinna on yksi kaupungin…

Kysytty

Miksi suomenlinnalaiset eivät joudu maksamaan polkupyörän kuljettamisesta lautalla vaikka muut kaupunkilaiset joutuvat (vaikka suomenlinna on yksi kaupungin osa)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenlinnalaiset voivat hakea vuosittain vuosikortin Suomenlinnan liikenne oy:ltä polkupyörän kuljettamiseen lautalla. Suomenlinnan liikenne oy on päättänyt, että tama kortti on maksuton. Muutenhan suomenlinnalaiset maksavat matkansa kuten muutkin.

Voit halutessasi kysyä lisätietoja Suomenlinnan liikenteeltä:

https://www.suomenlinnanliikenne.fi/