Mikä mahtaa olla Väinö Linnan Tuntemattomassa sotilaassa sotamies Suden etunimi? Muistan kirjasta vain 'suentassun', en sitä, mainitaanko etunimeä missään.

Kysytty

Mikä mahtaa olla Väinö Linnan Tuntemattomassa sotilaassa sotamies Suden etunimi? Muistan kirjasta vain 'suentassun', en sitä, mainitaanko etunimeä missään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suen Tassu, eli sotamies Susi, Rokan Antin "pakkipari" ja naapurimies, esiintyy Tuntemattomassa sotilaassa Tassuna, tarkemmin hänen etunimeään ei siellä mainita.

11 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Suen Tassun etunimi on Toivo ja sukunimi Ruuna. Hän on minun pappani isä. Eli minun isoisoisäni.