Mikä meitä liikuttaa : modernin motivaatiopsykologian perusteet / Katariina Salmela-Aro ja Jari-Erik Nurmi (toim.) Julkaisutiedot Jyväskylä : PS-kustannus,…

Kysytty

Mikä meitä liikuttaa : modernin motivaatiopsykologian perusteet / Katariina Salmela-Aro ja Jari-Erik Nurmi (toim.)
Julkaisutiedot Jyväskylä : PS-kustannus, 2002
Painos 2. p. 2005

Haluaisin tietää, ovatko kaikki eri kirjastojen kappaleet 2 painosta tai osa kirjoista vuodelta 2002? Miten saan tilatuksi nimenomaan painos 2:den? En valitettavasti osannut tulkita nettisivuilla tätä siaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan ensimmäinen ja toinen (lisä-)painos ovat samansisältöisiä, joten sisällön kannalta on sama kumman painoksen saat. Sen tietää siitä, että kirjoilla on sama standarditunnus eli ISBN (Tällä kirjalla se on 952-451-055-3). Jos kirjan sisältö muuttuu seuraavaan painokseen, se saa myös uuden ISBN:n. Siksi kirjastojen tietokannoissa molemmat painokset ovat samassa tietueessa.

Kirjan alkusivuilta näkee, onko se painettu vuonna 2002 vai 2005. Joten jos haluat nimenomaan vuonna 2005 painetun kirjan, sinun täytyy itse painovuosi kirjasta tarkistaa tai pyytää kirjaston henkilökuntaa niin tekemään.