Mihin aikaan Haminan Kaspersalissa on 17 ja 18.2 tuunaus ja hiilijalanjälki tilaisuudet???

Kysytty

Hei,
mihin aikaan Haminan Kaspersalissa on 17 ja 18.2 tuunaus ja hiilijalanjälki tilaisuudet???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haminan kirjastosta kerrottiin, että Luonto lainassa -tuunauspaja on 16.2. (siis tänään) klo 17-19. Seppo Knuutilan Itämeren tila -luento on huomenna 17.2. klo 18-19. Toivottavasti nämä ovat ne tilaisuuden, joista olet kiinnostunut. Jos eivät, otatko yhteyttä suoraan Haminan kirjastoon:

http://www.kyyti.fi/kirjastot/haminan-paakirjasto