Metsästän Tammen kultaista kirjaa, joissa oli aukeaman kokoinen hieno vihreä metsämaisema. Tämä on jäänyt lapsuudesta mieleen. Olin varma, että oli Prinsessa…

Kysytty

Hei, metsästän Tammen kultaista kirjaa, joissa oli aukeaman kokoinen hieno vihreä metsämaisema. Tämä on jäänyt lapsuudesta mieleen. Olin varma, että oli Prinsessa Ruusunen, mutta ei. Mikähän voisi olla?

Vastaus

Vastattu

Eräs kollega muisteli, että Marian Potterin Jere jarruvaunussa (Tammen kultaiset kirjat 63) on koko aukean metsämaisema, mutta kirjan aihepiiri on kyllä kaukana prinsessoista.

Myös Kolme karhua -kirjassa on koko aukeaman metsämaisema. Kolme karhua löytyy myös Tammen kultaisesta juhlakirjasta.