Mistäköhän mahtaisi saada tuon Tammen kultaisen kirjan numero 131, Muistamaton Mummo. Se oli lapsuuteni parhaimpia Tammen kultaisia kirjoja ja haluaisin sen…

Kysytty

Mistäköhän mahtaisi saada tuon Tammen kultaisen kirjan numero 131, Muistamaton Mummo. Se oli lapsuuteni parhaimpia Tammen kultaisia kirjoja ja haluaisin sen nyt pojalleni, joka on 4-vuotias?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muistamaton mummo -kirjasta on otettu kolmas painos vuonna 2002. Valitettavasti painos on kuitenkin loppuunmyyty. Kirjaa kannattaa kysellä antikvariaateista, ja kirjastoista sitä löytynee myös melko hyvin lainaksi.

0 ääntä

Kommentit

Minäkin haluaisin kyseisen kirjan mut eipä ole missään....