Löytyykö Percy Bysshe Shelleyn runoa Ozymandias of Egypt suomeksi?

Kysytty

Löytyykö Percy Bysshe Shelleyn runoa Ozymandias of Egypt suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on suomennettu ja se löytyy seuraavista antologioista:
- Tuhat laulujen vuotta : valikoima länsimaista lyriikkaa / toimittanut ja suomentanut Aale Tynni
- Maailmankirjallisuuden mestarilyriikkaa / toimittanut Maunu Niinistö

Tieto löytyi Lahden kaupunginkirjaston Linkki maailman runouteen -tietokannasta:
http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/fi-FI/