Otsikko
Löytyykö netistä listaa, joka kattaa KOKO Helmet-kirjastojen elokuvatarjonnan? Myös VHS-elokuvat?

Kysytty

Löytyykö netistä listaa, joka kattaa KOKO Helmet-kirjastojen elokuvatarjonnan? Myös VHS-elokuvat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuollaisen listan saa näkyviin HelMet-haulla osoitteessa http://www.helmet.fi/search~S9*fin/X. Kirjoita hakukenttään ** (eli kaksi tähtimerkkiä). Valitse kohdasta ”Koko aineisto” valinnaksi ”Elokuvat”. Klikkaa ”Hae”, niin hakutulokseksi ilmestyy lista kaikista HelMet-kirjastojen lainattavista elokuvista, olivatpa ne sitten VHS-kasetteja, DVD-levyjä tai BD-levyjä. Listaan tosin näyttää tulevan mukaan sellaisiakin elokuvia, joita ei ole kirjastossa enää yhtään kappaletta jäljellä.