Otsikko
Löytyykö kirjastoista paperileikkuria jolla voisi leikata paperin reunan suoraan. Ei tarvitsisi ostaa itselle kun tarvitsee leikata vain parikymmentä paperia..

Kysytty

Hei! Löytyykö kirjastoista paperileikkuria jolla voisi leikata paperin reunan suoraan. Ei tarvitsisi ostaa itselle kun tarvitsee leikata vain parikymmentä paperia..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon kirjastoista ainakin Sellon kirjastossa on tällainen leikkuri. Joissakin muissakin Espoon kirjastoissa on leikkuri, jonka saa käyttöönsä pyytämällä. Kysele lähikirjastostasi.