Askon aloitussivulla on Vinkkejä/Digikamera Sitä klikattua tulee mm.: Tiedot tuetuista kameramalleista löydät Info-sivulta. Kun napsauta ylälaidassa olevaa…

Kysytty

Askon aloitussivulla on
Vinkkejä/Digikamera
Sitä klikattua tulee mm.: Tiedot tuetuista kameramalleista löydät Info-sivulta.
Kun napsauta ylälaidassa olevaa Infoa, en löydä sieltä mitään listaa kameroista.
Mistä löydän kyseisen tiedon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot tuetuista kameramalleista löytyvät Helsingin kaupunginkirjaston asiakastietokoneiden Info-sivulta, kun klikkaa kohtaa Käyttöopas ja sen jälkeen vielä kohtaa Digikamera. Oppaassa sanotaan näin:

Tuetut kameramallit (huomaa, että myös useat muut kamerat toimivat Asko-koneessa, mikäli ne eivät vaadi erillisiä ajureita):

Canon: Ixus 40*, Ixus 500*, PowerShot A510*, Powershot S2 IS*
Olympus C-50 Zoom**
Panasonic Lumix DMC-TZ1**
Sony Cyber-shot DSC-P93**

* toimii kuvankäsitteluohjelman kautta (twain)
** toimii levyasemana (E tai F-asema)

Käyttöopas, joka sisältää myös muita ohjeita digikameran käytöstä Asko-koneilla, löytyy osoitteesta:
http://www.lib.hel.fi/asko/info.htm