Otsikko
Löytyykö kirjaa tai lehteä, jossa on hyvä kuva suomalaisesta perinteisestä jouluruokapöydästä?

Kysytty

Löytyykö kirjaa tai lehteä, jossa on hyvä kuva suomalaisesta perinteisestä jouluruokapöydästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perinteinen suomalainen joulupöytä on kuvattu useaan julkaisuun, mm. seuraavista kirjoista löytyy kuva perinteisistä jouluruoistamme:
- Joulun herkut, Valitut palat 1996, ISBN 9515842190
- Tervetuloa joulu, Valio 1981, ISBN 9519572902

Sekä Googlen että Altavistan kuvahausta löytyy lisää kuvia hakusanalla joulupöytä.