Otsikko
Löytyykö joku kirja jossa kerrotaan pation ja pergolan rakentamisesta?

Kysytty

Löytyykö joku kirja jossa kerrotaan pation ja pergolan rakentamisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen yhteisestä kokoelmatietokannasta helmetistä http://www.helmet.fí
löydät kirjoja aiheesta. Valitse sanahaku ja kirjoita laatikkoon `terassit` ja klikkaa hae (ilman lainausmerkkejä). Saatavuustiedot saat esille klikkaamalla kirjan nimeä.

Esimerkiksi Andersson, Ingald Kotipihan puuterassit. Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 2002