Otsikko
Tarvitsisin tietoa terassikaiteista ja puisista ulkoportaista. Mielellään myös teko-ohjeita. Kiitos!

Kysytty

Tarvitsisin tietoa terassikaiteista ja puisista ulkoportaista. Mielellään myös teko-ohjeita. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjassa on ohjeita sekä terassien että ulkoportaiden rakentamiseen:

Qvist,Leif:
Pihanikkari--rakennusohjeita linnunpöntöstä
leikkimökkiin (Otava, 2002)

Ohjeita terassien rakentamiseen:
- Thorstensen, Dag: Viihtyisät terassit ja oleskelupaikat (WSOY, 2000)

Ohjeita ulkoportaiden rakentamiseen:
- Reija Johanna: Nikkaroi se itselle -- suuri piha- ja puutarharakenteiden tee itse -tietoteos. n. 100 toimivaa ja hienoa mallia. (RJS-tietokirjat, 2001)
- Reija Johanna: Tee itse rakenteet pihaan, puutarhaan (1994)
- Mårtensson, Hans: Kotinikkari - pihapiirin rakennelmat (WSOY, 1992)

Kirjojen saatavuustiedot löytyvät Plussa-aineistotietokannasta:

http://www.libplussa.fi