Löytyykä teko-ohjeita koristekaivon tekoon (mieluiten A-malliseen)?

Kysytty

Löytyykä teko-ohjeita koristekaivon tekoon (mieluiten A-malliseen)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jani Johanneksen kirjasarjassa Tee itselle tai lahjaksi, Snickra till dig själv eller som gåva, osassa 109 on hyvät ja selkeät koristekaivon teko-ohjeet. Frank-monihaun mukaan kirja löytyy Hämeenlinnan kirjastosta. Sarjaan kuuluu monta muutakin hyödyllistä osaa kesämökin kunnostukseen. Oma kirjastosi varmaan auttaa mielellään.