Otsikko
Mikä on digitalkkari? Missä asioissa hän neuvoo? Pitääkö varata aika?

Kysytty

Mikä on digitalkkari? Missä asioissa hän neuvoo? Pitääkö varata aika?

Vastaus

Vastattu

Digitalkkari antaa apua laitteiden, ohjelmien ja verkkopalveluiden käytössä. Hän tarjoaa digitukea arjen digipulmiin, kuten tietokoneen tai mobiililaitteen, sosiaalisen median, sähköisen asioinnin sekä kirjaston verkkopalveluiden ja e-aineistojen käyttöön. Lisätietoa digituesta löydät Espoon kaupunginkirjaston digituki ja Helmet -sivustoilta.