Matkaan piakkoin kuukauden verran ristiin rastiin maata. Ongelmana on, että minun pitäisi saada aika ajoin siirrettyä kameran muistikortilta videoita omalle…

Kysytty

Hei,

Matkaan piakkoin kuukauden verran ristiin rastiin maata. Ongelmana on, että minun pitäisi saada aika ajoin siirrettyä kameran muistikortilta videoita omalle ulkoiselle kovalevylle. Onko se kirjastoissa mahdollista? Pitäisi saada siis ulkoisen kovalevyn USB-liitin koneeseen ja muistikortti MMC/RS korttipaikkaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ulkoisen kovalevyn liittäminen kyllä onnistuu, koska varmasti kaikissa kirjastojen koneissa on usb-paikka. Mutta kiinteitä muistikortinlukijoita ei välttämättä ole. Ongelma ratkennee sillä, että hankkii erillisen muistikortinlukijan, jonka voi sitten kiinnittää usb:n avulla kirjaston asiakaskoneeseen.