Jos haluama video ta CD-levy on lainassa. Miten saa sen itselleen?

Kysytty

Jos haluama video ta CD-levy on lainassa. Miten saa sen itselleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainassa olevia videoita ja cd-levyjä voi varata samalla tavalla kuin kirjojakin. Varauksen voit tehdä joko kirjastossa henkilökohtaisesti, puhelimitse tai (jos sinulla on kirjastosta saatu tunnus) myös Internetin kautta. Varaus maksaa. Kun lainassa oleva video tms. palautuu kirjastoon, lähetetään siitä tieto varaajalle.