Sain digituki espoossa esitteen ja nyt kysyisin että saanko ko.opastusta olen 55 vuotias sairaseläkeläinen, Yleensä nämä digituet ovat senioreille, Haluaisin…

Kysytty

Hei!
Sain digituki espoossa esitteen ja nyt kysyisin että saanko ko.opastusta olen 55 vuotias sairaseläkeläinen, Yleensä nämä digituet ovat senioreille, Haluaisin opastusta älypuhelimen kanssa kun en osaa käyttää.

Vastaus

Vastattu

Tervetuloa kirjastoon saamaan digitukea! Voit sopia ajan esim. Tapiolan kirjastoon, soita 043 827 1185 ma-pe 8-20, la 9-16.