Saisiko jostain pk-seudun kirjastosta opastusta blogini muutokseen, vanha blogi Bloggerista olisi tarkoitus siirtää versioon kaksi siten että blogin nimi…

Kysytty

Hei,
Saisiko jostain pk-seudun kirjastosta opastusta blogini muutokseen, vanha blogi Bloggerista olisi tarkoitus siirtää versioon kaksi siten että blogin nimi säilyisi ennallaan ja uudessa versiossa olisi linkki vanhaan blogiin jota ei enää päivitetä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit kokeilla Lainaa kirjastolainen -palvelua.
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Opastukset/Lainaa_kirj…
Se toimii sekä Helsingissä että Espoossa.
Helsingissä mukana ovat isommat kirjastot, Espoossa palvelua voi pyytää kaikista lomakkeen kirjastoista.

Lisäksi voist kokeilla Entre Ryn vertaisopastajia. Hekin ovat tosi käteviä.