Otsikko
Onko Olli Jalosen Taivaanpalloa käännetty englanniksi?

Kysytty

Onko Olli Jalosen Taivaanpalloa käännetty englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olli Jalosen romaania Taivaanpallo (2018) ei valitettavasti ole käännetty englanniksi.

Suomalaisen kirjallisuuden käännöksiä voi etsiä Suomen kansallisbibliografia Fennicasta ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran ylläpitämästä Suomen kirjallisuuden käännökset -tietokannasta.

0 ääntä

Kommentit

Taivaanpallon käännökset: hollanti, kroaatti, latvia, saksa, tanska, viro, espanja, galego (espanjan sukuinen kieli, Espanjan luoteiskolkassa). Lisäksi käännösoikeudet on myyty Kiinaan.
Jaloselta ei ole julkaistu mitään muutakaan kokonaista teosta englanniksi käännettynä.