Mitä suomalaisia kirjoja on käännetty arabiaksi?

Kysytty

Mitä suomalaisia kirjoja on käännetty arabiaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjaston ja Suomen kirjallisuuden tiedotuskeskuksen FILIn ylläpitämän tietokannan mukaan suomesta arabiaksi on käännetty seuraavat teokset:

Kalevala
Myytillisiä tarinoita
Klinge, Katsaus Suomen historiaan
Krohn, Jaakko Ilkka
Meri, Manillaköysi
Varpio, Pohjantähden maa - johdatus kirjallisuuteen ja kulttuuriin
Waltari, Sinuhe egyptiläinen
Waltari, Vieras mies tuli taloon

Voit itsekin tehdä hakuja tietokantaan. Löydät sen tästä Internet-osoitteesta:

http://dbgw.finlit.fi/fili/kaan.php