Otsikko
Löytyykö paikallislehtien otsikkoja, Itä-Savo ja Karjalainen 1970-luvun alkupuolelta. Silloin tapahtui Laiva-tulipalo "onnettomuus" Saimaan risteilyllä…

Kysytty

Hei,
Löytyykö paikallislehtien otsikkoja, Itä-Savo ja Karjalainen 1970-luvun alkupuolelta. Silloin tapahtui Laiva-tulipalo "onnettomuus" Saimaan risteilyllä olevalla laivalla, kesä-elokuun aikaan. Tapahtuma sattui Savonlinna-Mikkelin reitillä. Laivan mimi sattoi olla (Kaunis-Veera, Ilmatar...).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1970-luvulta kumpaakin lehteä on muutamien yliopistokirjastojen kokoelmissa. Lehdet ovat mikrofilmeinä. Uutisia ja uutisotsikoita voi löytää selaamalla mikrofilmejä. Molemmat löytyvät ainakin Kansalliskirjastosta:

http://www.kansalliskirjasto.fi/yleistieto/yhteystiedot.html