Löytyisiköhän mistään kirjastosta Sallan kirkkoherran Erkki Koiviston tekemään sukututkimusta Koillis-Lapin kunnista ?

Kysytty

Löytyisiköhän mistään kirjastosta Sallan kirkkoherran Erkki Koiviston tekemään sukututkimusta Koillis-Lapin kunnista ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin seuraava teos :
KOIVISTO, Erkki : Rov. E. Koiviston kokoelma A : 19 : Sukututkimuskokoelma Savukoski, Sodankylä, Pelkosenniemi n:ot 1-795. 1992. (Kopioitu Erkki Koiviston käsin kirjoittamista sukutauluista). Julkaisu on ainakin Sodankylän kirjastossa, josta se on saatavissa kaukolainana.

0 ääntä

Kommentit

oulun maakunta arkistossa on. samoin netti sivuiila jotain.