Onko Kajaanin kaupunginkirjastossa sukututkimushuone asiakkaiden käytössä? Jos on, onko siellä Puolangan kirkonkirjojen aineistoa?

Kysytty

Onko Kajaanin kaupunginkirjastossa sukututkimushuone asiakkaiden käytössä?
Jos on, onko siellä Puolangan kirkonkirjojen aineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastossa on huone, jossa on asiakkaiden käytössä mikkrofilmien ja -korttien lukulaitteita, myös kopioiva kone. Huone on melko ahkerassa käytössä, joten mikrofilien katseluun kannattaa varata aika kirjaston neuvonnasta, puh. 08-6155 2423.

Kirjastosta löytyvät Kainuun alueen kirkonkirjojen mikrofilmit, samoin Oulun läänin väestöluetteloita, henkikirjoja, läänintilejä, passiluetteloita ym. Tarkemmat tiedot Kajaanin míkrofilmeistä löytyvät kotisivuiltamme esim.
http://213.143.184.82/kirjasto/mikrof.htm