Olen törmännyt Anna-Liisa Tantarimäen teoksiin. Ja saanut ostettua hänen kaksi teostaan... Pidän hänen tyylistään kertoa "vanhan ajan elämästä" suoraan…

Kysytty

Olen törmännyt Anna-Liisa Tantarimäen teoksiin. Ja saanut ostettua hänen kaksi teostaan... Pidän hänen tyylistään kertoa "vanhan ajan elämästä" suoraan mutkattomasti ja pohjalaisella murteella.

Itse olen "karjalainen" ja siksi kai minulta löytyy lähes kaikki Laila Hietaniemen tuotanto. Sillä saan pidettyä yllä murteeni...

Anna-Liisan kirjoista huokuu lämpö ja välittäminen. Olen etsinyt hänen kirjojaan netistä ja kirjakaupoista kuitenkaan siinä onnistumatta. Hänen kirjansa ovat jo poistuneet tuotannosta. Kaksi kirjaa olen löytänyt kirpputorilta.

Siksi uskallankin kysellä Teiltä, mistä voisin mahdollisesti löytää yhden hänen kirjoistaan: "Nuoruus ottaa omansa"?

Laukaassa Anna-Liisan tuotantoa ei ole edes lainattavissa kirjastossa...

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli haluamanne kirja ei kuulu oman kirjastonne valikoimiin, voitte saada sen luettavaksenne tekemällä siitä kaukolainatilauksen. Tilaus tehdään oman kirjaston kautta, ja kaukolaina on maksullinen. Kysymäänne kirjaa löytyy monista kirjastoista ympäri Suomen, joten se on varmasti saatavissa.

Mikäli Tantarimäen kirjoja haluaa ostaa omakseen, kirpputorit ja antikvariaatit lienevät paras vaihtoehto, sillä hänen kirjansa ovat todellakin loppuunmyytyjä. Yksi vaihtoehto ovat internetissä toimivat antikvaarien sivustot, esim. seuraavat:
http://www.antikvaari.fi/
http://www.antikka.net/

Kummassakin edellämainitussa voi myös jättää tiedon hakemastaan kirjasta puutelistalle.