Minulle tuntematon ihminen on tutkinut isäni sukua. Kyseinen ihminen lähetti meille kirjeen monta vuotta sitten. Kirjeessä oleva puhelinnumero ei ole enää…

Kysytty

Minulle tuntematon ihminen on tutkinut isäni sukua. Kyseinen ihminen lähetti meille kirjeen monta vuotta sitten. Kirjeessä oleva puhelinnumero ei ole enää olemassa, ja osoitteessa asuu jo joku muu. Mistä voi kaivaa (vai voiko mistään) tietoja keskeneräisestä sukututkimuksesta? Onko joku paikka mihin näitä selvitettyjä sukutietoja syötetään, vai ovatko tiedot kunkin ihmisen omissa lipastonlaatikoissa? Kyseessä on Juho Vilhelm Tervamäki (s. 17.4.1849 k. 11.5.1919) Lavia ja tiedot suvusta uudempaan päin. Sukututkimusta tehnyt henkilö nimeltään Pentti Leino. Hänen piti tehdä suvustamme kirjakin, mutten tiedä onko tehty.Yhteydenotto ja perheemme tietojen selvittelykirje tuli jo 2001.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pentti Leino on kirjoittanut kirjan Harjanteen perhehistoria. 2001.
Tämä voisi olla kysymäsi "keskeneräinen" sukututkimus. Mutta ellei, niin Suomen sukututkimusseuran sivuilta http://www.genealogia.fi saa apua sukutukimukseen liittyvissä kysymyksissä. Voit liittyä postituslistaan ja sen kautta etsiä tietoa. Aloita sukututkimus-linkin takaa löytyy ohjeet miten edetä ja HisKi-tietokannasta pääset selailemaan kirkonkirjoja. Sukunimistä voi etsiä tietoa esim. teoksesta Mikkonen, Pirjo, Sukunimet.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

itsekin olen kiinnostunut tästä sukukirjasta joka silloin aloitettiin jokohan sen jostain saisi onko joku löytänyt?