Onko kirjastoissa jonkun suvun historioita? Selailisin mielelläni niitä ja mahdollisesti "ottaisin oppia", sillä olen aloittamassa sukukirjan tekoa. Aineisto…

Kysytty

Onko kirjastoissa jonkun suvun historioita? Selailisin mielelläni niitä ja mahdollisesti "ottaisin oppia", sillä olen aloittamassa sukukirjan tekoa. Aineisto on koossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston pääkirjasto Metsosta löytyy sukukirjoja. Voit hakea niitä PIKI-verkkokirjastosta (http://piki.verkkokirjasto.fi) laittamalla yläreunan hakuruutuun hakusanoiksi "sukututkimus suvut". Klikkaamalla saamastasi listasta kirjan nimeä saat esiin tarkemmat tiedot ja näet myös, missä kirjastoissa kirjaa on. Kirjastossa sukukirjat löytyvät luokasta 99.31.