Onko teillä Mustonen suvusta tehtyä sukututkimus kirjaa?

Kysytty

Onko teillä Mustonen suvusta tehtyä sukututkimus kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastossa on Mustosen sukua käsittelevä, Aulis Mustosen toimittama kirja Henrik Mustosen (Swarta)sukukunta : Kaavin Niinivaara no 4. Kirja on painettu vuonna 1985 ja siinä on liki sata sivua.

Mustosen suvusta on kirjoitettu myös muita kirjoja, niitä voi mahdollisesti kaukolainata. Maksu on viisi euroa / kirja.

MUUT kirjat:

Kiukoonniemen tilan ja suvun vaiheita vuodesta 1621 / kirjoittanut Juhani Mustonen. Painettu 2004, 376 sivua.

Muisteluja suvustani ja elämäni vaiheista / koonnut Matti A. Mustonen.
Painettu 1980, 130 sivua.

12 ääntä

Kommentit

Aäidin nimi oli Hilkka Mustonen, hänen isä oli Matti Mustonen.Minä olen Lasse Kaukomaa, arkkitehti. Asun Austraaliassa.