Otsikko
Löytyisikö kirjaa, josta löytyy yleistietoa Birminghamista(kaupunki Englannissa)

Kysytty

Löytyisikö kirjaa, josta löytyy yleistietoa Birminghamista(kaupunki Englannissa)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erillisiä kirjoja pelkästään Birminghamista ei näyttäisi löytyvän, mutta sen sijaan jonkin verran tietoa löytyy Ison-Britannian matkaoppaista. Suomenkielistä tietoa tosin näyttää olevan vaikea löytää. Pari esimerkkiä tuoreista ja laajoista teoksista, joissa myös Birminghamia käsitellään:
-Britain & Ireland 2002. Sarja :Let's go. Macmillan, London, 2002. 0-333-90581-4
-Independent traveller's Britain and Ireland 2002--the budget travel guide. Thomas Cook, Peterborough, cop. 2002. 1-841571-04-0
-Tell, Johan :England, England - guiden!--från whisky till curry, från öde hed till storstadsdjungel - nyfikna resor i det nya Storbritannien. Dagens Nyheter, Stockholm, 2001. 91-7588-391-0

Maakuntakirjastojen yhteistietokannasta Mandasta löytyy lisäksi mm. seuraava, jo muutaman vuoden ikäinen teos:
-Ivory, Michael :Shakespeare country / [written by Michael Ivory] ; [photography ... by Tony Halliday] ; [additional photography by Glyn Genin, Bill Wassman]. London [Hongkong] : Apa Publications, 1998. 962-421-812-9 (nid.)