Lasten loruja sisältävä kirja, jonka nimessä tai henkilöissä on Pepi, Popi tai jotakin sinnepäin.

Kysytty

Lasten loruja sisältävä kirja, jonka nimessä tai henkilöissä on Pepi, Popi tai jotakin sinnepäin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi tällainen lastenkirja löytyi. Sen nimi on Pepi, Popi ja Pupi. Kirja on Paletin julkaisema, ja se on ilmestynyt vuonna 1959. Kirjan luettelointitiedoista ei näy, sisältääkö se loruja. Kirja on ilmeisesti vain Kansalliskirjaston kokoelmissa, ja sen saa lukusaliin luettavaksi.

Kansalliskirjaston yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.kansalliskirjasto.fi/yleistieto/yhteystiedot.html