Lainasin ja luin jokin aika sitten ruotsalaisen kirjan, joka kertoi naisesta, joka unohti kirjaston kirjan väliin lappusen, jossa oli henk.kohtaisia tuntoja…

Kysytty

Lainasin ja luin jokin aika sitten ruotsalaisen kirjan, joka kertoi naisesta, joka unohti kirjaston kirjan väliin lappusen, jossa oli henk.kohtaisia tuntoja. Sen löysi mies joka vastasi, he alkoivat kirjeenvaihtoon ja syntyi rakkaus. En muista kirjan nimeä. Ostaako auttaa?

Vastaus

Vastattu

Kirjaston kirjan välistä löytyvät muistikirjan sivut johtavat kirjeenvaihtoon ja rakastumiseen Eli Åhman Owetzin kirjassa Kirjeystäviä.