Otsikko
Lainani eräpäivä oli 25.5. Uusin ne tänään 29.5. internetin kautta. Meneekö niistä myöhästymismaksu?Jos menee, niin meneekö se vain siltä ajalta, jolla lainaus…

Kysytty

Lainani eräpäivä oli 25.5. Uusin ne tänään 29.5. internetin
kautta. Meneekö niistä myöhästymismaksu?Jos menee,
niin meneekö se vain siltä ajalta, jolla
lainaus ei ollut voimassa (ts. 25.-29.5.). Onko lainanuusinta
pätevä, vaikka laina oli ehtinyt jo vanhentua
ennen uusintaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainoistasi menee myöhästymismaksu 2,50/alkava viikko/kirja eli kolmesta kirjasta yhteensä 7,50 mk. Uusintasi on silti pätevä, vaikka joudutkin maksamaan myöhästymismaksuja. Ohessa Turun kaupunginkirjaston perimät maksut http://www.turku.fi/kirja/palvelut/maksut.html