Kysyisin onko teillä tietoa, mikä on virren numero kun kyse on sellaisesta virrestä kuin Herra rakkaastani tunnen iloa?

Kysytty

Kysyisin onko teillä tietoa, mikä on virren numero kun kyse on sellaisesta virrestä kuin Herra rakkaastani tunnen iloa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä virttä voidaan laulaa kahdella eri nuotilla: 241a tai 241b. Sanat ovat molemmissa samat, mutta sävelmä on eri. Virren on sanoittanut Irja Hiironniemi 1979 ja säveltänyt Hans Puls 1962 (241a) ja Asko Rautioaho 1984 (241b). Virsien nuotinnokset löytyvät myös internetistä osoitteesta http://www.evl.fi .