Otsikko
Kuntohoitajan ammatin koulutuksen kaikki kehitysvaiheet v1972 jälkeen tähän päivään asti?

Kysytty

Kuntohoitajan ammatin koulutuksen kaikki kehitysvaiheet v1972 jälkeen tähän päivään asti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työterveyslaitoksen kirjaston tietokannoista löytyi vain kaksi lehtiartikkeliviitettä ja kaksi kirjaviitettä etsimästäsi aiheesta. Voit joko tilata ko. aineiston (maksullista) tai kopioida kirjastossamme lehtiartikkelit (0.10 € /A4) tai lainata kirjat (ilmaista). Lisätietoja: puh. 030 4742382 tai www.ttl.fi/tpk

LEO (lehtiartikkelit):
Ergonomia kuntohoitajan työssä.
Moilanen, Aija
Terveydenhuoltotyö 1983; 46 (5): 11-13.
Artikkeli

Mielenterveys kuntohoitajan työssä.
Kuronen, Matti J.
Terveydenhuoltotyö 1983; 46 (5): 15-17.
Artikkeli

TYKI (Kirjat)
Kuntohoitajan tehtävät nykypäivän yrityksessä
Marja-Leena Väisänen
Oulu : Oulun terveydenhuolto-oppilaitos, 1995. - 25 s.
Kirja

Kuntohoitajan toimenkuva
työryhmä Raija Hentman...(et al.)
Helsinki : Suomen kuntohoitajayhdistys (SKhY), 1995?. - 7 s.
Kirja

Googlella hakemalla hakusanalla kuntohoitajakoulutus löytyi myös laaja vastaus Kysy kirjastonhoitajalta -arkistosta. Katso osoite: http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=d9e8…

Uskoisin, että sen lähteissä on jo melkoisesti aineistoa esitelmääsi varten.