Kun varaa netissä nuorten kirjan,se maksaa, mutta ei paikan päällä?

Kysytty

Kun varaa netissä nuorten kirjan,se maksaa, mutta ei paikan päällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa lasten ja nuorten kirjoja voi varata ilmaiseksi. Verkkokirjastossa Web-Origossa tehdyistä varauksista varausmaksu kirjautuu kuitenkin aina asiakastietoihin. Lasten ja nuorten kirjojen varausmaksuja ei tarvitse kuitenkaan maksaa. Henkilökunta poistaa asiakastiedoista lastenkirjojen varausmaksuja aina kun sellaisia huomataan. Jos sinulle on kuitenkin jäänyt varausmaksuja asiakatietoihisi, voit pyytää kirjastossa käydessäsi virkailijaa poistamaan ne.

2 ääntä

Kommentit

Kiitos! Minuakin hämmästytti nettivarauksen maksu.