Kun vaihtaa Helmetissä varauksen noutopaikaksi kirjastoauton (siis jo olemassa olevaan varaukseen), missä ilmoitetaan haluttu kirjastoauton pysäkki?

Kysytty

Hei! Kun vaihtaa Helmetissä varauksen noutopaikaksi kirjastoauton (siis jo olemassa olevaan varaukseen), missä ilmoitetaan haluttu kirjastoauton pysäkki?

Vastaus

Vastattu

Helmetin Taskukirjasto-sovelluksessa https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Taskukirjasto/Taskukirjasto(3547) tämä onnistuu. Asiakas voi tietysti halutessaan olla aina yhteydessä kirjastoautoon ja ilmoittaa pysäkin nimen. Kirjastoauton henkilökunta on myös tarvittaessa yhteydessä varaajaan, jollei pysäkki selviä esim. asiakkaan muiden varausten perusteella.

0 ääntä

Kommentit

Kiitos hyödyllisestä vastauksesta! Onko oikea kohta mennä oman varauslistan kautta kirjan tietoihin, ja valita sieltä uudestaan ”varaa”? En löytänyt mitään muuta kohtaa. Näin tekemällä löytyy kyllä kenttä kirjastobussin pysäkkiä varten, mutta lopputuloksena on aina ”varaus epäonnistui”.