Kun vaihdan noutokirjaston toiseen, miten saan tilauksessa olevat kirjat yms siirtymään tähän uuteen noutokirjastoon siten ettei joudu tilauksessa hännille ?…

Kysytty

Hei, Kun vaihdan noutokirjaston toiseen, miten saan tilauksessa olevat kirjat yms siirtymään tähän uuteen noutokirjastoon siten ettei joudu tilauksessa hännille ? Onko tähän valmista ohjetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paikkasi Helmet-kirjastojen varausjonossa ei muutu, kun vaihdat noutokirjaston. Et siis joudu jonon hännille. Noutokirjastonhan voi vaihtaa vain sellaisista varauksista, jotka eivät ole vielä lähtenee matkalle noutokirjastoon tai eivät odota noutoa.

Vaihtaaksesi noutopaikan sinun täytyy kirjautua omiin tietoihisi. Valitse pudotusvalikosta noutokirjasto, johon haluat varauksesi tulevan ja tallenna muutokset.

Varsinaista valmista ohjetta noutopaikan vaihtamiseen ei käyttösäännöissä valitettavasti ole.

http://www.helmet.fi/fi-FI