Kun painaa nappia vaihda noutokirjasto niin varaus poistuu kokonaan ja sen joutuu tekemään uudestaan ja joutuu varausjonon hännille?

Kysytty

Kun painaa nappia vaihda noutokirjasto niin varaus poistuu kokonaan ja sen joutuu tekemään uudestaan ja joutuu varausjonon hännille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen edessä olevaa laatikkoa ei pidä ruksata, se on tarkoitettu varausten poistamiseen. Noutokirjastoa muutettaessa tarvitsee ainoastaan valita uusi kirjasto alasvetovalikosta ja painaa vaihda noutokirjasto.