Kun lainat alkavat taas erääntyä, olisiko aiheellista varmistaa että kirjastoihin pääsee myös sisään?

Kysytty

Kun lainat alkavat taas erääntyä, olisiko aiheellista varmistaa että kirjastoihin pääsee myös sisään? Kaikkialla ei tehdä lumitöitä niin, että käynti kirjastoon olisi esteetön. Yhteydenotto näihin kirjastoihin ei ole tuottanut tulosta.

Vastaus

Vastattu

Tosi ikävä kuulla, että et ole päässyt sisään kirjastoon! Me Espoon kirjastolaiset olemme pahoillamme.

Kirjastot eivät itse tee pihojensa lumitöitä. Osassa on omat kiinteistönhuoltajat, jotka hoitavat myös lumityöt. Osassa taas lumitöistä on vastuussa Espoon kaupunki.

Kirjastot ovat varmasti välittäneet valituksesi edelleen, mutta aina emme voi nopeuttaa auraustilannetta. Monesti ongelma on laajempi. Koko Espoon auraustilanteesta on tietoa sivulla: https://www.espoo.fi/fi-FI/Asuminen_ja_ymparisto/Usein_kysyttya_lumitoista

Asiasta voi kysellä tarkemmin esim. Teknisen ja ympäristötoimen asiakaspalvelu p. 0981625100.

2 ääntä

Kommentit

Eikö kuuluisi kirjaston henkilökunnslle huolehtia esteetön pääsy kaikille...