Otsikko
Haluan noutaa kirjan Vanttilan kirjastosta Espoosta. Miksi tämä kirjasto ei näy listassa? Miten tukea sairaan tai vammaisen lapsen vanhempia?

Kysytty

Haluan noutaa kirjan Vanttilan kirjastosta Espoosta. Miksi tämä kirjasto ei näy listassa?

Miten tukea sairaan tai vammaisen lapsen vanhempia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan Vanttilassa ei ole kirjaston toimipistettä mutta Kauklahdessa on. Yhteys- ja muut tiedot: Aukioloajat ma, ti, to 14-20 ke, pe 11-16.Katuosoite Hansakallio 2. Postiosoite PL 3604, 02070 ESPOON KAUPUNKI.Puhelin 09 8165 3778.Sähköposti Kirjasto.Kauklahti@espoo.fi

Voitte myös noutaa kirjan kirjastoautosta, Vanttila torstaina/pariton viikko 17.55 – 18.20 Vantinlaaksontie 39