Otsikko
Kuinka pitkä on /on ollut pisin varausjono helmet-kirjastoissa, ja mihin kirjaan jono on kohdistunut?

Kysytty

Kuinka pitkä on /on ollut pisin varausjono helmet-kirjastoissa, ja mihin kirjaan jono on kohdistunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmetin varatuin kirja kautta aikojen on kyllä Kari Hotakaisen Tuntematon Kimi Räikkönen, josta tällä hetkellä on 3651 varausta. Tähän kysymykseen on palvelussamme vastattu vähän aikaa sitten ja vastaus löytyy täältä : Kysy kirjastonhoitajalta https://www.kirjastot.fi/kysy/tanaan-maanantaina-27-8-2018

1 ääntä

Kommentit

Onhan suunnitelmissa toki useamman kappaleen osto?