Otsikko
Kuinka kauan kestää saada kirjastokortti ja mistä sen saan, kun olen asunut Museokadulla jo yli 20 vuotta?

Kysytty

Kuinka kauan kestää saada kirjastokortti ja mistä sen saan, kun olen asunut Museokadulla jo yli 20 vuotta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kirjastokortin saa odottaessa kaikissa Helsingin kaupunginkirjaston pisteissä.
Lainausoikeuden ja kirjastokortin saa esittämällä valokuvalla ja henkilötunnuksella varustetun henkilötodistuksen ja ilmoittamalla osoitteensa.
Helsingin kaupunginkirjastosta saatu kirjastokortti oikeuttaa lainaamiseen myös Espoon, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastoissa kunkin kirjaston käyttösääntöjen mukaisesti.
Teille lähin kirjasto on Töölön kirjasto Topeliuksenkatu 6:ssa.